Persbericht Prins Watersport neemt Waterspoor over!

Gepubliceerd op 8 augustus, 2017

prins watersport neemt waterspoor over

Overname versterkt de marktpositie van Prins Watersport op de Nederlandse markt van luxe, snel varende sloepen en tenders.

Prins Watersport in Nijkerk heeft met ingang van 1 augustus 2017 alle activiteiten van Waterspoor overgenomen. Waterspoor is al 15 jaar producent van hoogwaardige, luxe sloepen en tenders. Waterspoor heeft in die jaren een zeer betrouwbare naam opgebouwd.

De overname van het Friese bedrijf past in de groeistrategie van Prins Watersport. Met de overname van Waterspoor bouwt Prins Watersport haar positie in de watersportbranche verder uit.

Dirk-Jan Visser en Rainaldo Prins, directeuren van Prins Watersport:
“ Waterspoor is in alle opzichten een toevoeging aan ons bedrijf. Het geeft toegang tot het hogere segment van luxe sloepen en tenders en is een aanvulling op ons toch al mooie aanbod. Wij zullen de kwaliteit van deze sloepen en tenders op hoog niveau houden en zeer zorgvuldig in de Nederlandse markt plaatsen, dit met medewerking van enkele gerenommeerde dealers.’’

Uiteraard is Prins Watersport aanwezig tijdens de komende Hiswa te Water van 29 augustus tot en met 3 september 2017. Wij zullen dan ook het merk Waterspoor vertegenwoordigen.
De volgende modellen presenteren wij graag aan u:

• Waterspoor 711
  • Waterspoor 808 Open
  • Primeur 610
  • Primeur 700
  • Primeur 710U bent van harte welkom op stand nummer H01.

Over Prins Watersport BV

Prins Watersport is een vooraanstaand producent van sloepen, tenders, consoleboten en rubberboten. Ook is zij dealer van Suzuki en Honda buitenboordmotoren.
Prins Watersport is vooraanstaand importeur en producent van de volgende merken, die door een met zorg uitgezocht dealernetwerk op de Nederlandse markt worden verkocht:

• Corsiva sloepen & tenders
  • Primeur sloepen & tenders
  • Admiral sloepen
  • Remus sloepen
  • Kruger sloepen
  • Prins consoleboten

Geïnteresseerd?

Prins Watersport BV
Sluiswachter 24
3861 SN Nijkerk
T: +31 (0) 33 – 2571950
E: [email protected]
I: www.prinswatersport.nl

Aanvullend persbericht

WATERSPOOR JACHTBOUW 9-8-2017

Met plezier informeren wij u dat Prins Watersport in Nijkerk het Friese bedrijf Waterspoor en de complete productie met ingang van 1 augustus 2017 heeft overgenomen.

In Koudum zal de verkoop van Waterspoor sloepen & tenders worden voortgezet en gaan wij verder als dealer van Waterspoor.

Vanuit onze showroom en werkplaats zullen wij onze klanten blijven bedienen op het gebied van verkoop, service en onderhoud.

Uiteraard kunt u vanaf nu ook terecht bij Prins Watersport in Nijkerk.

Beide mooie bedrijven staan deze keer gezamenlijk op de Hiswa te Water die vanaf 29 augustus tot en met 3 september wordt gehouden in Amsterdam.

U bent van harte welkom op stand nummer H01.

Neem voor meer informatie contact met ons op:

Tendersloepen Centrum
Symkewâl 19/21